środa, 28 lipca 2010

Jak dodać muzykę do bloga - kod HTML

Aby dodać odtwarzacz muzyki na blogu należy wkleić odpowiedni kod HTML na swojej stronie WWW. Kod powinien znaleźć się w dowolnym miejscu strony jednak pomiędzy znacznikami body... /body w kodzie strony.

W przypadku Bloggera najleiej kod ten wkleić jako gadżet HTML / Javascript:

  • wchodzimy do panelu administracyjnego Bloggera
  • klikamy zakładkę [PROJEKT]
  • klikamy pole [DODAJ GADŻET]
  • wybieramy na liście HTML/Javascript i klikamy +
  • w oknie wklejamy nasz kod HTML generujący darmowy odtwarzacz muzyki (ten sam który widzimy na tej stronie.

Tutaj znajdziesz kod HTML darmowego odtwarzacza muzyki na stronę.

Jest to jeden z kilkunastu różnych odtwarzaczy - na stronie dostępne są również inne odtwarzacze z z innymi gatunkami muzyki jak również odtwarzacze efektów dźwiękowych (odgłosy natury, szum morza, śpiew ptaków, etc)

7 komentarzy:

  1. :-) ZAPRASZAM DO MOJEGO BLOGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!! KONKURS ( MUZYKA,MUZYKA,MUZYKA TO nasze zycie!!!!!!!!!!)

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie znajduje się to '' DODAJ GADŻET '' ? bo może jestem ślepa i nie widzę ;c

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja np. chciałabym umiwścić moją ulubioną piosenkę to co mam zrobić???

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.youtube.com/watch?v=CBbxznse53I&feature=plcp krok po kroku jak dodać muzykę na bloggera i inne WWW

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje :) Człowiek uczy sie przez całe życie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://blogbieberblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń